خرید از سایت های انگلیس یکی از بهترین صحنه ها در سراسر جهان است و با گسترش جهانی شدن، دسترسی به این خرده فروشان به سادگی با یک کلیک کردن فاصله دارد. عوامل زیادی هستند که سبب شده افراد زیادی به خرید اینترنتی از انگلیس تمایل پیدا کنند، اما کیفیت بالای خدمات سایت های خرید انگلیس را میتوان اصلی ترین عامل دانست. 

هم اکنون میتوانید سفارشات خود را از تمامی سایت های انگلستان در پنل کاربری خود ثبت کنید . 

زمان ارسال سفارشات طبق معمول ۷ الی ۱۴ روز کاری پس از تحویل کالا در دفتر انگلستان خواهد بود 

هزینه باربری سفارشات انگلستان هر ۱۰۰ گرم ۱۲۰۰۰۰ هزار تومان میباشد.


خرید از سایت های معتبر انگلیس خدماتی دیگر از سایت ترکیه کالا

خبر خوب برای بقیه ما در سراسر جهان این است که از زمانی که خرید آنلاین ایجاد شده، اکنون بدون نیاز به ترک کشور به صدها برند دسترسی داریم. با توجه به اینکه صدها سایت وجود دارد، دانستن نحوه انتخاب مناسب به خصوص برای کسانی که به دنبال اقلام منحصر به فردی هستند که فقط در انگلستان یافت می شوند می تواند بسیار دشوار باشد. در این مطلب فهرست بهترین سایت ‌های خرید از انگلیس را از برندهای شناخته شده بین‌ المللی تا مورد علاقه‌های محلی آورده ایم تا شما را در ماجراجویی‌های خرید اینترنتی ازسایت سایت های انگلیس راهنمایی کنیم. برای آشنایی با لیست وبسایت های معتبر انگلیس، ادامه مطلب را بخوانید.


سایت ASOS

Asos یکی از بهترین و محبوب ترین خرده فروشان آنلاین مد در جهان است. این شرکت مستقر در انگلستان صرفاً به صورت آنلاین و بدون فروشگاه فیزیکی فعالیت می کند. چیزی که آنها را واقعاً منحصر به ‌فرد می‌کند، سطح انتخاب و تنوعی است که ارائه می‌دهند، آنها بیش از ۸۰۰۰۰ محصول از قد و سایز معمولی در لباس‌های زنانه و مردانه دارند. 

سایت خرید Boohoo انگلیس

یکی دیگر از سایت های خرید از انگلیس، وبسایت محبوب Boohoo است که لباس‌های مقرون به صرفه و مد روز را در اندازه‌های مختلف برای مردان و زنان ارائه می‌دهد. این برند از افراد مشهور الهام می گیرد و اغلب با آنها همکاری می کند. آنها تحویل رایگان در انگلستان را با عضویت سالانه با قیمت پایین به نام پریمیر ارائه می‌دهند و اغلب تبلیغات ارسال رایگان را نیز اجرا می‌کنند، 

سایت Pretty Little Thing

برای خرید اینترنتی از سایت های انگلیس، سایت Pretty Little Thing هم گزینه خوبی است. این یک خرده ‌فروش آنلاین دیگر است که لباس‌های الهام‌ گرفته از افراد مشهور را با کسری از هزینه برندهای بزرگ ارائه می‌کند. تنها نقطه ضعف Pretty Little Thing این است که آنها در حال حاضر لباس مردانه ارائه نمی دهند. آنها تحویل رایگان برای روز بعد را در بریتانیا با عضویت سالانه به نام حق امتیاز با ۰.۸۳ پوند در ماه را نیز ارائه می دهند.

Misguide

Misguide هنوز مجموعه‌ای از لباس‌های مردانه ارائه نمی‌کند، اما با گنجاندن بخش «روند و مناسبت» در وب‌سایت خود، آن را جبران می‌کنند. لباس های آنها بسیار به روز است. آنها همچنین تحویل نامحدود روز بعد را برای یک سال کامل به قیمت ۵.۹۹ پوند برای تحویل در محل ارائه می دهند.

سایت خرید Dorothy Perkins

دوروتی پرکینز به آدرس dorothyperkins.com برای کسانی که خارج از انگلستان هستند یکی از برندهای کمتر شناخته شده بریتانیا برای خرید اینترنتی از سایت های انگلیسی است. نام تجاری خواهر آنها تاپ شاپ به خوبی شناخته شده می باشد، اما این شرکت محافظه‌کارتر بوده و به شدت زیر رتبه است. کیفیت قطعات اصلی که آنها به مردان و زنان ارائه می دهند ارزش بررسی دارد. در صورت رعایت حداقل سفارش، حمل و نقل استاندارد برای تحویل در محل رایگان است. وب سایت آنها تحویل بین المللی را ذکر می کند، با این حال، در هنگام پرداخت همیشه به عنوان یک گزینه ارائه نمی شود.

debenhams

وجود فروشگاهی که بیش از ۲۰۰ سال از افتتاحش گذشته در این لیست قابل درک است. آنها همه چیز را از لباس و مبلمان گرفته تا اجناس برای بچه ها ارائه می دهند. debenhams یک سایت عالی جهت خرید برای افراد مختلف با قیمت عالی است. اگرچه آنها حمل‌ و نقل بین‌المللی را ارائه می‌کنند، اما به مشتریان هشدار می‌دهند که وعده قیمت «هرگز آگاهانه کم‌فروشی نشده است» آنها فقط برای خرید در انگلستان و نه در سطح بین‌ المللی اعمال می‌شود.

Boden

یکی دیگر از سایت هایی که برای خرید از انگلیس پیشنهاد میشود، Boden است. برندی منحصر به ‌فرد که لباس‌های خوش ‌دوخت و ظریفی را ارائه می‌کند که فرهنگ پیچیده انگلستان را تجسم می‌کنند. مجموعه میراث انگلستانی آنها ارزش بررسی را دارد. آنها خدمات حمل و نقل بین المللی را نیز ارائه می دهند و میتواند جزو بهترین فروشگاه های اینترنتی جهانی باشد.

John Lewis

جان لوئیس یکی از بازیکنان مورد علاقه انگلستان است. این فروشگاه بزرگ بسیار محبوب را می توان در هر شهر بزرگ انگلستان پیدا کرد. برای خرید از سایت های انگلیسی آنها می توان به فرهنگ عمومی و روزمره انگلستان نگاهی نادر انداخت. اگرچه آنها طیف گسترده ای از اقلام لباس را ارائه می دهند، چیزی که واقعاً مانند جواهری در سایت آنها می درخشد، انتخاب کلکسیونی از شیرینی های چای منحصر به فرد آنها است. لطفاً توجه نکنید که آنها حمل و نقل بین المللی را ارائه می دهند، زیرا برخی از محصولات آنها ممکن است خدمات تحویل بین المللی نداشته باشند.

Marks & Spencer

مارکس  و اسپنسر که با نام M&S نیز شناخته می شود، یک برند اصلی بریتانیایی و بخش بزرگی از هویت انگلستان است. این برند که در سال ۱۸۸۴ شروع به کار کرد، اکنون خرید اینترنتی از انگلیس را ارائه می دهد و هیچ جای شگفتی در این نیست. این یک فروشگاه واقعی است، اما چیزی که آنها را واقعاً منحصر به فرد می کند و در لیست سایت های معتبر خرید از انگلیس قرار میدهد، مجموعه هدیه های آنهاست. با نزدیک شدن به کریسمس، آنها انتخاب شگفت انگیزی از هدایا را در اختیار مردم قرار می دهند. اگرچه آنها خدمات حمل و نقل بین المللی را نیز ارائه می دهند، اما محدود به پوشاک و فقط اقلام خاصی از لوازم خانگی هستند.

آمازون انگلستان Amazon UK _ از معروفترین سایت های خرید انگلیس

این لیست قطعا نمی‌تواند بدون آمازون انگلستان کامل شود، زیرا واقعاً دنیای جدیدی را پیش رو می گذارد. خرید از Amazon همواره برای بسیاری از افراد از سراسر جهان هیجان انگیز بوده است. هیجان انگیزترین افزوده آنها فروش اقلام دیزنی و هری پاتر پریمارک بوده است. Primark یک برند مستقر در بریتانیا است که با توجه به قیمت پایین اقلام خود خدمات حمل و نقل را ارائه نمی دهد، اما از پاییز ۲۰۱۹ آمازون شروع به فروش تعدادی از اقلام آنها کرده است. برای یافتن این موارد، کافی است در موتور جستجوی سایت خرید آمازون انگلیس و voila عبارت Primark را تایپ کنید! همچنین لازم به ذکر است که نسخه بریتانیایی آمازون تقریباً به هر چیزی که فقط به صورت فیزیکی در یک فروشگاه قابل خرید است دسترسی دارید، بنابراین قطعاً ارزش بررسی کردن را دارد.