⚫️جمعه سیاه 2020 بهترین خریدهای امسال‌تان را تجربه کنید


جمعه سیاه (Black Friday) آخرین جمعه ماه نوامبر و فردای روز شکرگزاری در آمریکا است. در این روز، بیشتر فروشگا‌ه‌ها، کالاهای خود را با قیمتی بسیار کمتر از قیمت کل سال به‌فروش می‌گذارند. اگر عاشق چانه‌زنی هستید یا برای خرید وسیله بزرگ و مهمی پس‌انداز می‌کنید، بهتر است منتظر بزرگ‌ترین روز خرید سال به نام جمعه سیاه (Black Friday) باشید. 


 امسال این فروش فوق‌العاده روز 27 نوامبر  (۷ آذر ماه )برگزار می‌شود. 

به دلیل رقابت زیاد بین فروشنده‌ها و شلوغی زیاد ارسال بسته‌ها، خیلی از فروشگاه‌ها پیشنهادهای فوق‌العاده خود را قبل از روز جمعه سیاه شروع می‌کنند. پس منتظر تخفیف‌های این چنینی در ترکیه کالا هم باشید. 

همیشه بعد از Black Friday روز دوشنبه سایبری برگزار می‌شود. روز دوشنبه سایبری تا پیش از این به عنوان یک رویداد جداگانه قلمداد می‌شد، اما از ۲ سال پیش به عنوان بخشی از مراسم بلک فرایدی شناخته می شود.

تخفیف اصلی جمعه سیاه (بلک فرایدی) در ساعت ۱۰ پنجشنبه شب به وقت ترکیه (ساعت ۱۰:۳۰) به وقت ایران شروع خواهد شد. 


⚫️ ترکیه کالا  قویتر از سالهای قبل روزهای پرتخفیف و جمعه سیاه 2020 را با شما همراه هست.


:bangbang: روزانه در ساعت ها مختلف نرخ ارز امکان تغییر دارد .

:bangbang: اگر نیاز دارید که نرخ ارز سفارش شما مجدد با نرخ جدید محاسبه شود قبل از پرداخت سفارش باید سفارش را یکبار ویرایش کنید 

:bangbang:بهترین کار برای تسریع در خرید سفارشات شارژ حساب کاربری از الان میباشد تا مراحل پیچیده و زمانگیر پرداخت آنلاین را مکررا انجام ندهید

:bangbang: سفارشات به نوبت بررسی  و خرید میشود. از تیکت های با عنوان سریع خرید کنید سریع بررسی کنید و ...  لطفا خودداری کنید تا زمان کافی برای بررسی و خرید داشته باشیم 

:bangbang: به تصویر درج شده در داخل سفارش بعد از بررسی دقت کنید اگر این تصویر با رنگ مورد نظر شما تطابق ندارد قبل از پرداخت باید اعلام کنید . 

:bangbang: در هنگام ارسال لینک از موجود بودن سایز مورد نظر مطمئن بشید و حتی روی سایز مورد نظر کلیک کنید سپس لینک را ارسال کنید .

:bangbang:برای انتخاب سایز های یا رنگ های مختلف از یک کالا نیاز به جدا جدا ثبت کردن سفارش ندارید و میتوانید در یک ردیف مثلا سایز: 36-37-38-39 یک کالا را درخواست کنید و تعداد را به مقدار مورد نیاز درج کنید.