چگونه از ترندیول ترکیه سفارش دهیم؟


یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر که در ترکیه فعالیت می کند ترندیول نام دارد. با ترندیول می توانید از شیر مرغ تا جان آدمی زاد را تهیه کنید!

دلیل اقبال ایرانی ها برای خرید از ترندیول دو مورد زیر است :

  • اول قیمت مناسب محصولات در ترندیول می باشد که به طور دوره ای هم وارد تخفیف های شگفت انگیز می شوند و با اضافه شدن هزینه باربری از ترکیه تا ایران، بازهم مزیت رقابتی خود را حفظ می کنند و گاهاََ تا نصف قیمت محصول در ایران نیز می رسند.
  • مورد دوم هم کیفیت و خرید محصول اصل از نمایندگی قانونی برند می باشد که خیال مشتری از بابت اصل بودن محصول را راحت می کند.

اگر به موارد بالا کمترین کارمزد در بین آنلاین شاپ های فعال در ایران و گارانتی سلامت محصول را هم اضافه کنید باید برای خرید از ترکیه کالا قانع شوید.

اکنون با هم دنبال می کنیم که برای خرید از ترندیول ترکیه به واسطه با ترکیه کالا باید چه مراحل ساده ای را طی کنیم :

ابتدا باید با نرم افزار تغییر آی پی (فیلترشکن) وارد سایت ترندیول شوید.


در صورتیکه اولین بار است وارد سایت ترندیول می شوید باید تنظیمات مکان را روی کشور ترکیه تنظیم نمایید. همانطور که ملاحظه می فرمایید نرم افزار تغییر آی پی ما با سرور رومانی بوده که به همین دلیل ترندیول، مکانمان را به طور پیشفرض کشور رومانی در نظر گرفته است که باید به ترکیه تغییر داد. 

تغییر کشور پیشفرض به ترکیه در وبسایت ترندیول

وقتی تنظیمات مکان را روی ترکیه قرار می دهیم، زبان سایت فقط به زبان ترکی نمایش داده می شود که کاربرانی که به زبان ترکی مسلط نیستند می توانند به راحتی با مرورگر گوگل کروم محتوای سایت را به فارسی ترجمه کنند. به این صورت که با مرورگر گوگل کروم وارد سایت ترندیول می شوید، سپس راست کلیک و translate و سپس زبان فارسی را انتخاب می کنیم.

ترجمه وبسایت ترندیول به فارسی


این موارد زیر را هم انجام می دهیم تا صفحات قسمت های دیگر این سایت هم به فارسی ترجمه شوند و هر بار نیاز به راست کلیک و ترجمه نباشد.


راهنمایی در مورد ترجمه وبسایت ترندیول به فارسی

تمام شد! حالا می توانیم محصول مورد نظرمان را به راحتی در دسته بندی های ترجمه شده ترندیول پیدا کنیم.

البته کارشناسان پشتیبانی با ترکیه کالا از 8 صبح الی 12 شب آنلاین هستند و از قسمت چت آنلاین می توانید با آنها گفتگو کنید و در مورد محصول دلخواهتان از آنها راهنمایی بگیرید و درخواست لینک از هر فروشگاه آنلاینی در ترکیه نمایید.

خوب حالا فرض کنید این کوله پشتی نایکی را پسندیده ایم و می خواهیم سفارش دهیم. 


جای لینک محصول و قیمت کالا در وبسایت ترندیول