خرید قانونی اکانت و اشتراک سرویس های خارجی

خرید قانونی اکانت پلی‌ استیشن پلاس playstation plus

خرید اکانت یوتیوب youtube

خرید قانونی اکانت اسپاتیفای spotify

خرید قانونی اکانت نتفلیکس netflix

خرید قانونی اکانت انتی ویروس

خرید قانونی اکانت نرم افزار




اگر به آن دسته از افرادی تعلق دارید که دنبال جدیدترین محصولات مجازی می‌گردید، ما شمارا به دنیای محصولات مجازی دعوت می‌کنیم.
هر آنچه اختیار کنید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن با ایده آل ترین قیمت برایتان فراهم است.



کافیست لینک آدرس سایت مورد نظر همراه با نام کاربری و پسوورد اکانت خود را در داخل سفارش به صورت مجازی ثبت کنید. 
در کوتاهترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت خرید شما انجام خواهد شد. 



اشتراک پلاس چیست ؟

پلی‌استیشن پلاس اشتراک مجازی برای کنسول های پلی‌استیشن است که امکاناتی مثل تجربه‌ی آنلاین بازی‌ها، خرید بازی از فروشگاه پلی‌استیشن با تخفیف، دانلود بازی رایگان در هر ماه و امکان ذخیره اطلاعات بازی در فضای ابری را برای مشترکین فراهم می‌سازد.

امکان انجام بازی ها به صورت آنلاین با اکانت پلاس

بزرگ‌ترین مزیت اشتراک PS Plus امکان تجربه‌ی بخش آنلاین یا مولتی پلیر بازی‌ها است. اگر میخواهید وقتتان را با بازی های آنلاین بگذرانید این اشتراک را در اولویت خود قرار بدهید؛ چون بدون این اشتراک، این اجازه را ندارید تا به تجربه‌ی بازی‌ها به صورت آنلاین بپردازید. در کنار تجربه‌ی آنلاین بازی‌ها، با خرید این اشتراک، سونی 100 گیگابایت فضای ابری را برای ذخیره بازی‌هایتان در دسترس قرار می‌دهد. کاربران می‌تواند این گزینه را با رفتن به Setting>Application Saved Data Management>Save Data in Online Storage فعال کنند.

اما اگر علاقه‌ی به بازی آنلاین ندارید و ترجیح می‌دهید بازی‌ها را بصورت آفلاین بازی کنید بازهم خرید این اشتراک گزینه‌ی خوبی برای شما خواهد بود. از آنجایی‌ که هرماه حداقل 2 بازی با کیفیت را می‌توانید به‌صورت رایگان دانلود کنید خرید این اشتراک واقعاً گزینه‌ی خوبی است. اگر به بازی‌های آفلاین علاقه‌ی بیشتری دارید پیشنهاد می‌کنم بسته‌ی یک‌ساله آن را تهیه کنید.

تفاوت پلاس های پلی استیشن :



پلاس هکی یک اشتباه غلط(مسدود شدن کنسول)

به احتمال زیاد نام پلی ‌استیشن پلاس(هکی) یا پلاس با بازی شانسی به گوشتان خورده باشد. از این روش چند کاربر می‌تواند از یک پلی‌استیشن پلاس استفاده کند؛ اما یقیناً این کار غیرقانونی محسوب می‌شود و در صورت پیگیری سونی، ضررهای غیرقابل جبرانی را به همراه خواهد داشت. اگر سونی متوجه شود شما از پلاس کرک شده یا هکی استفاده میکنید، در قدم اول اکانت PSN شخصی خود شما را برای همیشه بن میکند و در ادامه حتی امکان بن شدن خود کنسول نیز وجود دارد. برخلاف مسدود شدن یا Suspensions، بن شدن هیچ راه حلی ندارد و اگر کنسول شما بن شود تا زمانی که از آن کنسول استفاده کنید، اجازه استفاده از PSN و پلی‌استیشن پلاس را نخواهید داشت.

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس و تخفیف های ماهانه

زمانی که شما اشتراک Plus را تهیه و خریداری کنید پلی‌استیشن هر ماه دو بازی پرطرفدار پولی را به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد. البته بازی‌های بزرگی که به تازگی تازه عرضه‌شده‌اند شامل این عناوین رایگان نمی‌شوند؛ اما بعد از گذشت مدتی، به احتمال قوی رایگان میشوند.

نکات و قوانین که قبل از خرید اکانت پلاس پلی استیشن باید بخوانید :

  • در این نوع خرید اکانت دلخواه شما را که یوز پسوورد آنرا برای ما هنگام ثبت سفارش ارسال میکنید  به صورت مستقیم فعال میکنیم. (اشتراک پلاس موجود در آن، کاملاً قانونی و پرداخت شده است)
  • این اشتراک نیاز به ساخت و یا ارسال ایمیل از جانب شما ندارد و توسط ترکیه کالا بر روی اکانت اختصاصی شما با دسترسی کامل فعال و تحویل شما داده میشود، . پس از خرید به راحتی میتوانید پسوورد خود را ویرایش و از اکانت پلاس خود لذت ببرید.
  • اکانت تحویل داده شده روی تمام ریجن ها اکتیو میشود.
  • این محصول ردیم کد و گیفت کارت نمیباشد.
  • اکانت پلاس برای PS5 و هم برای PS4 میباشد.
  • اکانت ظرفیتی نمیباشد و شما میتوانید تمام اطلاعات آن را تغییر دهید.
  • میتوانید ظرفیت دیگر اکانت را با دوستان خود استفاده نمایید.
  • شما در این اشتراک میتوانید پلاس خریداری شده را بر روی اکانت اصلی خود و تمام اکانت های موجود در کنسول خود فعالسازی و اکتیو کنید.
  • این محصول کاملا قانونی از طرف فروشگاه اکسل خریداری شده و برخلاف سایر فروشگاه های دیگر به هیچ وجه کرکی یا هکی یا اشتراکی از فرد دیگری نبوده و صاحب اصلی اکانت شما هستید.
  • اشتراک پلاس ( اکانت ) که از طرف ما فروخته شده به هیچ وجه ریست پسورد یا از اکانت خارج نمیشود و کاملا قانونی اشتراک خریداری شده.
  • بهتر است این اکانت را فقط در یک کنسول وارد نمایید.
  • این سرویس قابل تمدید نمیباشد و باخرید اکانت جدید به شما تحویل داده میشود و هنگام اکتیو پرایمری کردن میتوانید پلاس را روی هر اکانتی که مدنظرتان استفاده کنید.
  • ارسال و فعالسازی ممکن است ۱ الی ۳ ساعت زمان ببرد.
  • خرید و ثبت سفارش این محصول به منظور قبول داشتن تمام قوانین است.

روشی که فروشگاه ترکیه کالا به فروش میرساند بسیار مرقون به صرفه و کاملا قانونی میباشد.

مهم : طی قانون های جدید و سخت گیرانه شرکت سونی، پلاس های هکی و کرکی که سایر فروشگاه های دیگر برای فروش در اختیار شما می گذارند، کنسول شمارا بن و مسدود خواهند کرد از خرید پلاس غیرقانونی خودداری نمایید.