سایت ترندیول ( Trendyol )



این سایت ترکیه ای شهرت خود را از طریق حراجی های متعدد و تنوع زیاد مارک ها و محصولات و همچنین ارزان فروشی کسب کرده است.
بنیان گذار و مؤسس این برند خانم Demet mutlu است که این فروشگاه اینترنتی بزرگ و پرمحصول را در سال 2009 بنا نهاده است.
این سایت محصولات 100 شرکت و تولید کننده ترک را به فروش می رساند. تمام برندهای معروف پوشاک ترک مانند: دیفکتو، ال سی وایکیکی، ساتین و ... در سایت ترندیول دارای بوتیک هستند. 

همچنین سایر برندهای مشهور جهان در این فروشگاه اینترنتی دارای بوتیک هستند و کالا و محصولاتشان فروخته میشود. برندهایی مانند: پوما، آدیداس و مارک های ساعت مچی مثل: کاسیو، سیتیزن و ... .
  
تیم ترکیه کالا افتخار این را دارد که از این سایت مشهور و محبوب برای شما خرید کرده و درب منزل، به شما تحویل دهد. 





ترندیول یک فروشگاه و بوتیک ترک معروف در صنعت مد است. ترندیول از اقتصاد در حال رشد ترکیه کمک گرفته و به معروف‌ترین و پرفروش‌ترین مرجع آنلاین مد در خاورمیانه و آفریقای شمالی تبدیل شده است. کارکنان سخت کوش ترندیول در خرید آنلاین از ترندیول همه مشتریان به صورت یک به یک در کنارشان خواهند بود. علاوه بر ارائه برند‌های ترکیه و جهانی، خود ترندیول نیز دارای برند مخصوص خودش است.

با ترندیول 24 ساعت هر روز هفته می‌توانید از بوتیک‌های مارک دنیا دیدن و خرید کنید. امکان خرید مستقیم از ترندیول ترکیه می‌تواند فرصتی استثنایی برای ایرانیان باشد. مد یکی از سریع‌ترین و به روز ترین صنایع جهان است. مدهای جدید نه تنها فروشگاه‌ها بلکه تمام صفحات اجتماعی را نیز پر می‌کنند.

برای این که بتوانید پا به پای این صنعت حرکت کنید، به مرجعی مطمئن نیز نیازمندید. ترندیول یک فروشگاه آنلاین لباس است که با تنوع مارک‌ها و قیمت‌های خود شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

امروزه ترندیول به 12 میلیون زن خدمت رسانی می‌کند. علاوه بر آن ترندیول پرتالی برای خرید از برندهای مشهور جهانی است، با خرید مستقیم از سایت ترندیول می‌توانید به بسیاری از مارک‌های محلی کمیاب ترک نیز دسترسی داشته باشید. این شرکت علاوه بر این که به فروش محصولات دیگر برندها می‌پردازد، نسبت به ارائه برند خود نیز به موفقیت رسیده است. در حال حاضر برند ترندیول ، 38% درآمد این فروشگاه را از آن خود کرده است.

ترندیول دارای 2 هزار نیرو است. قدرت خلاقیت تیم ترندیول به ارزش این شرکت افزوده است. محیط کاری که در ترندیول فراهم شده برای آن‌ها به گونه‌ای است که آن‌ها را تشویق نموده و حتی با ساعت‌های کاری بالا آن‌ها را خسته نمی‌کند. از نقاط قوت تیم ترندیول بهترین کارایی در کمترین زمان است.



با ترندیول خودتان باشید!

سبک پوشش و استایل هر شخص در جامعه را می‌توان نشانه‌ای از تفکر و شخصیت او دانست. با دیدن سبک هر شخص می‌توان به ایده‌ای اولیه درباره او رسید. دنیایی را تصور کنید که در آن همه یک نوع لباس بپوشند، جایی که همه یک سبک دارند و یک چیز را دوست داشته باشند. همچنین دنیایی چندان رنگین و جالب نخواهد بود.

متاسفانه بیشتر افراد برای پوشش خود مثل بقیه افراد نسل قبل عمل می‌کنند. در حالی که امروزه و در سال 2019 آن‌ قدر صنعت مد پیشرفت کرده است که می‌توانند سبک و سلیقه خود را یافته و بپوشند. ترندیول در این زمینه به صورت چشمگیر عمل کرده و با تنوع محصولات خود پاسخگوی آنچه در ذهن هر شخص وجود دارد خواهد بود. شما می‌توانید با ترکیب لباس‌ها و محصولات مختلف، در هر مجلسی بدرخشید.

مد و سبک دو چیز متفاوت هستند اما از بسیاری از جهات تشابه دارند. مد در واقع همان ظاهری است که در مدتی از زمان رایج می‌گردد. ولی از طرفی دیگر سبک بیشتر درباره نشان دادن شخصیت شما از طریق لباس بوده و تاریخ انقضا ندارد. مد می‌تواند در دادن الهام و ایده در عملی ساختن سبک به شما کمک کند. کیالوکس در خرید آنلاین از ترندیول و کمک به شما برای پیروی از مد و یا رسیدن به سبک دلخواهتان به شما کمک خواهد کرد.


چرا از ترندیول خرید کنیم؟

1) چون ترندیول دارای قیمت های خیلی مناسب و حتی گاهی پایین تر از سایت مرجع خود محصول می باشد .

2)ترندیول دارای بیش از هزاران محصول در زمینه مد و فشن است که نیاز هر انسانی  به لوازم شخصی را یکجا برطرف میکند.